Kortege

Idag började kortege-veckan, äntligen säger jag och andas ut!
Fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag,onsdag och final på torsdag! =D
Kortege och skolanda på högsta nivå. Skönt att slippa lite lektioner med, är less på skolan nu. Vill bort, vila och ta det allmänt lugnt. Nog om det, jag måste tipsa om en blogg med kvalité utan kvantitet, vilket är ganska synd.. Vill ha mer!  http://samhallsvetaren.blogg.se Nu hoppas jag att han inte ser det men får han fler texter kanske... *hoppas*

Min kortege-overall blev ju lagom snygg och jag har ehm en liiiiten känsla i fingerspetsen att jag är begåvad. Ta mig inte på för stort allvar, klockan är mycket en fredagkväll och jag är helt borta med en jävligt onödig jävla allerigsk reaktion mot jordgubbarna vi hade hemma!! Förstår ni, jag som älskar jordgubbar!!

En sommar utan jordgubbar är som en sommar utan solsken
En sommar utan jordgubbar är som min regniga bröllopsdag
En sommar utan jordgubbar är som en sommaräng utan blommor
En sommar utan jordgubbar är som en midsommarkrans i grenar från en en.
En sommar utan jordgubbar är som choklad utan kakao
En sommar utan jordgubbar är som is-chai utan is
En sommar utan jordgubbar är helt bedrövligt och otänkbart!

Jag kommer aldrig klara mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0