Kortege-måndag

Jag är hungrig och har lektion.. ska köpa något om typ 20 minuter om jag får med Bea och Lotta på det. Vi ska ha redovisning av danmarksprojektet snart, det kommer gå jättebra!
Vi har tagit tiden och vi ska redovisa i en kvart.. wiiihu! =D *knäppis-varning*
Men skolan går alltid som den gör, det är bra att få det gjort. Just nu slappnar jag av till Phil Collins ljuva stämma.

I can feel it coming in the air tonight, and I've been waiting for this moment for all my life.
In the air tonight med Phil Collins.

Nu ska jag egentligen jobba med Excel, men jag kan det redan. Tack pappa för praktiken i sjuan!
Jag har kommit på en sak, jag älskar färger och idag är jag vit och blå.. hur tråkigt som helst.
Men bättre upp, jag ska sova hos Anna i natt, *lycklig*



Så nu ska jag la skriva något av värde, men jag vet inte riktigt vad. Men idag händer det, det är en historisk dag för Viktoria ska få sin bokstav på min overall! Jag kanske inte har något att göra imorgon eller något, då får ni ett nytt inlägg.. och om ni har något ni vill jag ska ta upp.


Då blir det en snutt om min favoritstad.

GÖTEBORG

 
Det här är en av de två nya karusellerna på Liseberg i år.
Den ska heta Hanghai och jag måste bara åka den,
jag tycker nämligen om saker som snurrar.
(Dvs jag kommer fega ur)

En annan sak ni inte får missa är;

Fast år 2009 då såklart, I'll be there!


Så avslutar jag med en härlig bild från Askimsbadet i Göteborg! Fast jag föredrar rörvik! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0