Kortege, kortege, kortege.. Lördag kväll

Idag har jag lovat bort en bit på min overall till Viktoria. Hon ska få sin bokstav mellan min och Annas hade jag tänkt! =)
Som jag lovade så kommer det upp bilder på mina byxor nu och även på mitt mästerverk på baksidan av Annas byxor!





Och för er med synfel så står det Teknis på min rygg och på mitt vänstra ben, det är för min skola kallas så! Jag går i EP08 som står på mitt högra ben och kallas Base (fd. Beiis) i min klass och det står på mitt vänstra bens baksida =)

Vad jag är pedagogisk, jag vill nu att alla ni som känner mig förbereder er för att blunda.
Blunda och tänk er mig som väderpratare på tv (kan inte stava till det just nu.. är för trött!)

Och för er som inte känner mig vill jag också ge ett gott skratt så jag ska jag ge en återberättelse av Anna som Bea som väderpratare på tv.

"Här har vi några räda streck och det betyder att det kommer bli varmt här någonstans och här är det en sol, och vänta.. jag ser inte vad det står! Kan ni förstora texten är ni snälla, jag har synfel och har glömt mina glasögon hemma!" =O

Och nej jag har inget större synfel, är bara lite närsynt och har inte alltid glasögon. Jag fick ju kommentaren att jag såg ut som 30+ i de så jag försöker använda de så lite som möjligt.. vill inte vara äldre än 20 när jag är 17.

Nu ska jag inte se till att ni missar favoritprogrammet på tv, så hejdå sweethearts!
Ni får inte heller missa de två som gjorde min dag, Viktoria och Anna! <3
Eller Annas snygga byxor vars bakre konst är signerat Beatrice Johansson..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0