Kärlek?

När ditt hjärta har funnit sitt, ska mitt hjärta finna ditt
Känslan blir som vid en solnedgång, när de sista strålarna når ditt hår
När du försöker förklara något svårt och den du förklarar för förstår
Då är det dig jag tänker på och du som tror att du vet var stjärnorna kommer ifrån
Stjärnorna på himlen lyser upp vår väg
Stjärnorna i din blick får mig att våga lite till
Du sätter mitt hjärta i brand 
För när ditt hjärta funnit mitt, har våra hjärtan funnit varann



En liten upprepning, jag vill nämligen berätta att jag har skrivit allt själv om det inte står angivet att det inte är det.
Det är väldigt viktiga texter för mig, de har en betydelse, det är mina känslor.

Så om ni tycker om de kan ni alltid höra av er till '[email protected]' om ni vill prata, undrar vem jag är eller bara prata =)

Nu måste jag kila, har matte från åtta till tolv typ, wiiihu *lycka* (ana ironin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0