5 september

Heeeeey, sorry jag inte bloggat, har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn men det känns ändå bra att flk saknar en =)

Nu kör jag "dagens" =)

Dagens frukost: En baugette med ost och skinka =)
Dagens lunch: Potatisbullar med massa salt!
Dagens kommentar: "Put you're hands up in the air"
Dagens flört: Ica-killen.. han skrämde livet ur mig idag!
Dagens läskigaste: Regnet...
Dagens fräckaste: Jag kallas biffen ;)
Dagens sötaste: Måste vara klassen asså, eller jag... hmm!
Dagens tokigaste: ELVIN.. idiot!
Dagens händelse: Jag har fått mitt kontokort! =)

Så de senaste dagarna har det varit fullt ös och äntligen är det helg! Helg, helg, helg! =)
Denna helgen! Det ska bli fett ös imorn om du nu kan Siri.. Sen blir det kanske bio med brorsan åxå yay!
Ska kanske se WallE och mamma pays...



Tänkte jag kunde lägga in denna här:

Du är som solen själv
Du lyser upp min dag
Du värmer mig om dagen
Du ger mig energi att klara mig

Så nu när du är borta
Vad händer då?
Frågan den finns alltid,
Varför finns jag kvar?
När du nu är borta,
men kärleken är som jag
ensam kvar!

Ja, det är inte lätt!

Ni kanske vill ha en kändis-uppdatering med ;)
hihihi...

Det har nyss spottats en ring i guld och diamanter på Jennifer Anistons finger, är hon fölovad?
Har hon kommit över Brad och John och alla andra töntar hon dejtat?

Halle Berry har fått en dotter som ska heta Nahla och hon är gudomligt söt! (5 månader sen så nehe?)

22åriga Björn Gustavsson sägs ha hittat kärleken i 26åriga Sara Varga, (artist, dj, författare)

Charlie Sheen (Den "tuffa" killen i 2½ men) ska bli pappa för tredje gången, grattis till honom! =)

Nu har Sara Lumholdt från A-Teens hittat sin idol några månader efter ex-kollegan Marie Sereneholt hittat sin!
Sara sägs dejta Snygg/Snusk-Erik från idol och EMD och Marie dejtar/dejtade Mums Zelmerlöv!

Hihi så vare med det =)



Nu får alla ha en underbar dag/helg och jag får hoppas jag hinner blogga igen snart =)

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: ELiiiX

ihihihh idiot<3

2008-09-05 @ 18:14:33
Postat av: Beiis

Du är idiot ju! <3 See ya in monday!

2008-09-05 @ 19:02:05
Postat av: Emilia Fridäng

VA FAN?!?!?!

jag är ju björn gustafssons ända kärlek!!!!! :S

2008-09-05 @ 21:26:55
URL: http://alltombeiis.blogg.se/
Postat av: Beiis

Nej jag var mohahaha ;)

2008-09-07 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0