8 september

Todeloo sweet-hearts! <3

Jag vill berätta lite om idag, jag har haft en superdag tycker jag =), varit med Sandra och Emila typ hela dagen, två supersöta flickor!
 Så på idrotten spelade jag frisbee-golf och fys med Frida, Maja, Sandra och Emilia. 
 Det gick ju bra på frisbee-golfen och det slutade med att en kille som hade någon cp-störning hade kastat i Sandras frisbee i sjön =O Så Frida fick fiska upp den med en pinne... haha!
Hade även ett serious talk med några söta, tack för ni lyssnar på mig! Känner mig så hemma och glad att jag har er alla, så tacksam =)

Men det slutade lyckligt iaf! Jag är så supertaggad inför imorn, ska ju ta sprutan (som jag hört kan vara livsfarlig) och sen yoga hur det nu ska gå vet jag inte eftersom det är mycket övningar med armarna och min vänstra lär vara helt död!
Det får lösa sig med en halv kropps-träning... hahaha

Jag säger bara LÖRDAG! Hoppas det blir som planerat! =)
Ska iaf in till stan och se Sandra när hon går modell för organic clothes och förhoppningsvis synas efter det med folk ur klassen, vi är fett bra!

Just nu så lyssnar jag på A-teens gamla skiva och den är ju fett bra och jag är SÅ trött på gamla polare som beter sig som skit rent ut sagt, nu har jag sagt det med. Nu ska jag spela Nitendo DS jag är fett bra asså ;)

KÄRLEK!
Vadå kärlek på den koftan? Eller är den bara ful?
ERA SYNPUNKTER ÖNSKAS! =)
SKA INFÖRSKAFFAS!

XoXo
Beiis 

Kommentarer
Postat av: R

Koftan skulle vart lite mer utsvängd i armarna, men det är bara min åsikt =P

2008-09-08 @ 22:06:38
Postat av: Beiis

Inte för jag vet vem du är, men det kunde den varit =)

2008-09-10 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0