5 september

Hej igen geeks =)

1. Måste tacka Hannie som hjälpte mig det sista med min nya design, vad tycks?
2. Måste säga att jag saknar henne och Fannye otroligt!
3. Och typ alla andra darlings!

Så nu blir det en funderare.. en kränkning. Ja, varför?

Så varför finns det sjuttielva sorters olika creme fraiche och bara två olika sorters gräddfil?
Jag är besviken, riktigt hemskt besviken på alla mjölkproduktstillverningsföretag! (långt ord haha)
Nja kanske inte på osttillverkarna men de andra... eller vad tycker ni?
Är creme fraichen mycket mer värd än gräddfilen? Varför får bara gräddfilen en halv hylla i affären medans creme fraichen får tre? Så elakt...

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag saknar dej också<3

2008-09-06 @ 10:58:53
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Beiis

Du är så söt, vi måste synas snart asså! <3

2008-09-07 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0