14 september

Hej allesammans =)
Imorn börjar nästa vecka och den kommer som alla andra bara försvinna,
Eftersom en lärare åker bort nästa vecka blire thai med några i klassen, =)

OKEJ DAGENS HÄNDELSE!!!
Alla kommer ihåg maja-hi-maja-hå-maja-ha-maja-ha-ha låten?
RIGHT?

RIHANNA HAR GJORT EN LÅT SOM BÖRJAR SÅ! HAHAHAHAHAHAHA
GUD VAD JAG SKRATTADE!


http://www.youtube.com/watch?v=YOev2LMkk3A
Där har ni den =)

och hon är så söt!, ge mig hennes utseende !

Rihanna

Någon som vet hur man skyddar sig på eniros (hitta osv.) sökningar? xD
Bara nyfiken...

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: siri

hihi den va lite kul faktiskt;D å nu vet du att jag har läst som jag har:)

2008-09-14 @ 17:39:59
Postat av: Beiis

haha bra de xD

2008-09-15 @ 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0