12 september

TILL DIG MARC! (ingen behöver läsa okey?)

Dagarna utan dig är mörka och trista, kyliga och tråkiga. Jag vill ha dig tillbaka, kan du förstå det?
Det vi hade var så rätt!

Marc, jag kommer aldrig sluta älska dig
Att ha förlorat dig till döden känns hemskt
Vill bara en sak och det är att ha dig tillbaka
Du finns nu i himlen och är den vackraste ängeln där
Jag längtar tills vi ses där uppe någon dag <3


Hon kan inte beskriva hur mycket han betyder för henne.
Han får henne att känna sig levande.
Vad hon känner för honom, har hon aldrig kännt förut.
Hon vill hålla om honom hela tiden,
hon vill vara där i hans famn.
Att få känna hans läppar mot hennes är det enda hon drömmer om.
Inte bara om nätterna, utan alltid.
När hon mår dåligt så tänker hon på honom,
och de tankarna är de bästa,
de tankarna får henne att må bra igen.
Hon förblir hans till tidens slut,
i alla fall så länge han vill ha henne vid sin sida.
Hon är stark när hon har honom vid sin.
Du stöttar mig.


Det finns ingen som du.
Helt underbar och perfekt.
Jag vet hur det känns att vara mållös,
för jag kan verkligen inte beskriva dig.
Jag försökeroch försöker,
om igen.
Men det går inte.
En känsla, en förhoppning om att det ska bli du och jag igen.
Du är underbar och perfekt,
men det beskriver inte dig.


Jag vill vara ljuset i ditt liv såsom du är ljuset i mitt.
Ett ljus om värmer, ett ljus som lyser upp.
Jag älskar bara dig. 

Nu är duu borta och jag har inte vant mig vid tanken än.
Kommer aldrig göra det.
Jag älskar dig fortfarande och kommer göra det till tidens slut.
Vi ses i himlen älskling, du får vänta på mig där.

Du är en ängel som flyger ovan molnen,
du vakar över mig, jag känner det.
Jag känner din närhet.

Jag har en kedja om armen
en kedja för dig
en kedja för mig
en kedja för verkligheten
och en för drömmarna
en för kärleken vi har
en för alla minnen som aldrig rostar
en för oss
en för det förflutna
en för framtiden vi skulle haft tillsammans
en kedja som symboliserar min kärlek till dig
den sitter om min vänstra handled och kommer sitta där.
För vår kärlek rostar inte och det får inte kedjan heller göra.
Jag älskar dig!



Tack för du en gång fanns och visade mig vad kärlek kan vara.
Du finns alltid i mitt hjärta, runt min handled, i mina tankar.
Min prins, min solstråle, mitt hjärta.

XoXo
Beiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0