1 september

Nu är det höst och hösten för mig betyder mycket varm choklad och mysiga filtar och filmer!
 Löven har börjat gula nu och björklöven ligger på marken redan. Det betyder att halsdukar, vantar och stövlar är okej för mig så fort det blir kallt =). Vilket jag längtar till, så man kan mysa till sin outfit med lurviga och varma detaljer.
Längtar verkligen efter de stora varma vantarna och mössorna! haha.. jag är tokig!

Höstens +
Mössor, halsdukar och vantar
Snygga jackor
Mys hemma och borta
Varm choklad
Inget slask än

Höstens -
Kalla golv (och fötter)
Jobbigt att hämta jacka när man ska ut på skolan ex
Brännan försvinner om man inte vill dö.. haha
Kallt med leggins och en snygg klänning/tunika + att det går ur modet
Kallt med snygga skor, varmt med fula skor (för det mesta)
REGN!

Ja, jag är som resten av samhället. Ser typ bara det negativa.. HAHA!

Nu ska jag göra något annat, typ klä på mig något. Fryser halvt ihjäl här hemma ju!

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: Emilia Fridäng

bloggga oftare!!!!!! x)

2008-09-05 @ 05:46:23
URL: http://alltombeiis.blogg.se/
Postat av: Beiis

JAG SKAAAAA DITT MONGOBARN DU ÄR SÖT! =)

Du sa det i skolan och nu kommer det snart ;)

2008-09-05 @ 17:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0