Ur the notebook 16/7

Till dig min prins.

De dagar jag haft dig har varit de dagarna har varit det bästa jag någonsin haft.
Du är å vacker, söt och rak.
Du är ärlig, omtänksam och fin.
Men det bästa utav allt är att du är min.
Jag kommer vara din till tiden tar slut, en ängel som alltid kommer vaka över dig.
Du är min första riktiga kärlek och jag hoppas det kommer förbli du och jag för all framtid.
När jag skriver detta vet jag att du svävar mellan liv och död.
Jag kan inte beskriva hur jag känner mig.
Men på något vis känns det som en tornado som bara river upp hela mig.
I try not to cry darling.
Om du någonsin får chansen att få detta block hoppas jag att du känner dig älskad.
För redan när du skrev till mig första gången förstod jag att du är mer, bättre och helt underbar.
Jag tror aldrig att jag kommer älska någon så som jag älskar dig.
Oavsett vad som händer nu, ikväll eller det som redan har hänt kommer jag alltid vara med dig.
Jag komemr aldrig tappa hoppet, aldrig tappa tron, aldrig tappa kärleken till dig.
Du måste kämpa så som du alltid bett mig göra. Jag vill höra din sång, jag vill ge dig mitt hjärta.
Jag vill verätta att jag älskar dig, känna dina läppar mot mina, känna din kropp mot min.
Det känns som jag känt dig för alltid.

Med mycket stark kärlek, en symbol att du är älskad.

Från din prinsessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0