31 augusti

Heeeeey där ute i världen, hur står det till ?
Nej jag skojjade bara, men hur mår ni? =)

Okey, lite saker som står på min önskelista blire idag, haha vill ha sista september nu! =)

Från H&M Från H&M Från H&M Från H&M Från H&M 
Allt från http://www.hm.com/se

 och en massa annat såklart men de bilderna går inte att ladda upp =(

Idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite och ska snart fixa klart engelskan. Läsa lite historia med kanske..
Tråkigt men det lönar sig i längden! Mormor åkte hem nyss också, hihi. Så nu blire en fettkväll inför skolveckan =)

Min vecka är typ oplanerad så vill någon hitta på nått så finns jag ledig =)
På tisdag ska jag i alla fall träna ki-yoga och skaffa gymkort *YAY* och i helgen blir det kanske liseberg och Siri ska komma hit och sova här i skogen, lör-sön. Vi ska ha så fett skoj right hunny? =)
Jag sa typ ledig tihi!

Saknar er Kungen, Luff, Maria och Siri <3 Ni är bäääst! (efter mig såklart) Vi måste ses snart! =)


XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: linn

saknar dig med (L)

2008-09-05 @ 23:03:38
Postat av: Beiis

Du anar inte hur mycket jag vill bo närmare dig?

2008-09-07 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0