21 augusti

Helluuuuuuuuuuuu =D
Dagen var jättebäst hehe (;

Det började med att jag inte kunde somna om när jag vaknade halv sex i morse, så jag gick upp och duschade, sminkade mig och åt frukost och tog det relativt relaxat faktiskt =)
Så vid kvart i åtta var jag å mammsen framme vid skolan efter droppat Axel på skolan, det var hans första dag i andra klass. Så skoj för honom.

Jag kan inte låta bli att berätta att jag mådde illa när klockan blev 08:10 då jag ställde mig vid skylten G-K, tror jag det var.. och de gånger jag rabblade alfabetet för mig själv.. haha. Jag stod där iaf först och helt ensam, sen hälsade jag på någon (namn okänt) som sa att jag skulle gå i EK08A (som om jag inte visste det redan mohahaha? xD)
Så jag letade upp två killar som höll skylten med min klass på och vad först där med... Och detta är mina personliga tankar men asså det gick tre blonda fjortisar och åååh vad jag störde mig på killarna som bara "Tjejer? Gå till er klass och kom hit sen! " -.-'
Det finns sånt bullshit där med ja... men det är enbart mina egna tankar. 

Men så gick vi till sal 111 på hus 1, våning 1, sal1 och fick massa info typ blablabla.. Men jag satt jämte en snäll tjej som heter Emilia =) och vi fick skåp med, nummer 118 blev mitt nummer även det i hus 1, våning 1, skåp 8..
Och efter det fick vi guidning runt i skolan och jag tror jag höll på att trilla på samma ställe tre gånger... host klant host!
(Siri jag vet att jag är klantig! xD)

Sen vare rast å sen in i aulan där vi fick info av gymnasiechefen och av elevkåren som hade gjort ett fint bildspel i PP. =)
Jaja, men dagen gick iaf å fvi åt grillade hamburgare och jag och Emilia gick lite på stan å jag hann köpa en foundation och läppglans innan fotograferingen skulle börja vid halv två tror jag. Och jag tror våran klass skrattade typ inte lite utan MYCKET xD.. fast inte jag utan de andra och nej Siri, de skrattade inte åt mig! (=

PUNKT TVÅ AVKLARAD! (A)

Sen fick vi mer information och sen var dagen slut så jag sprang bort till mamma i hus fem på tredje våningen och sen handlade vi mat och typ massa annat (A).
Jag trivs iaf i klassen, vi vart bara 22 elever där idag av 24 var de andra var visste ingen men so what?
Nu får vi hoppas att bilden jag var med på blev bra för det ska sitta på mitt matkort i tre år!
_____________________________________________________________________________________________

Nu vet ni hur min dag varit och imorn ska vi börja 10:00 fast jag är där tidigt ändå -.-' Får läsa klart MVG i allt då kanske... 
Och förresten så imorn ska vi göra något hemligt men ha oömma kläder på oss sa Morgan (en av mina två mentorer), det blir nog skoj! Och nästa fredag är det inspark på Almenäs kl 18:00 och insparksphäst någon gång framöver vilket mamma ville jag skulle gå på, så jag bara OKEY =D

Miljoner kramar, ni betyder boys and girls!
Mitt liv har tagit ett stormsteg framåt, ett steg mot framtiden.

XoXo
Beiis



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0