30 augusti

GRATTIS LILLEBROR! =)

Ville bara säga det och tack alla för nollningen igår, EK08A vi är bäst !
 ______________________________________________________
Confessiontime everyone!
 
Jag måste berätta detta, jag mår jävligt dåligt för på torsdag är det åtta veckor sedan.
Jag vill inte att någon tycker synd om mig eller något sånt men jag vill att ni förstår, min pojkvän orkade inte kämpa mer.
Min älskling, mitt hjärta. Jag vet att det inte varade så länge mellan oss men det var det bästa jag upplevt.
Älskling, vi ses så snart min tid är kommen! Hoppas du väntar på mig där uppe någonstans bland molnen.
Du finns i mitt hjärta nu och för all evig framtid.
_______________________________________________________

Såå nu ska jag berätta lite om skolan, som ni alla vet så har jag börjar gymnasiet och stortrivs! Igår hade vi nollning och vårt tema var skräck,

såhär såg jag ut:

Jag innan nollning

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: Fanny

du var fett kool :D

2008-09-05 @ 14:27:58
URL: http://runtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0