20 augusti

Heeey hela vida cybervärlden! (=
Det var vart mycket på gång, haft virus på datorn, eller närmare 745 st och mobilen är på lagning och gymnasiestart imorn!
Jag looooooooooooooooover att berätta hur det var tihihi !

Så nu bär det av mot framtiden, det känns verkligen så och eftersom sveneriksonelever kan läsa detta i framtiden berättar jag inte det "töntiga" sakerna jag reda fått uppfattning om (-8
Asså skolan, inga elever. Säger bara insparksphäst! =D
Ni som känner mig vet nog vad jag menar (-8

Men iaf, tomorrow blir jag gymnasie-elev och börjar SvenErikssonGymnasiet i EK08A och jag är sjukt nervös..
TO DO LIST:

1. Vänja bort "Bamba" och säga matsal istället

2. Köpa smink (-8

3. Läsa OCH följa MVG i allt-boken som är den tråkigaste boken i hela världshistorien...

2an blir nog det lättaste, eller vad tror ni? ... haha
______________________________________________________________________________________________

Det kan inte hjälpas men jag tror att det kommer bli bra imorgon, vi ska fotograferas, guidas runt i skolan få information om något.. hahaha dagen börjar 08:15 och slutar 14:00 och jag hoppas verkligen det kommer gå bra!
Men varför skulle det inte göra det? (A) Jag har klippt mig, skaffat nya saker och äntligen börjar mitt nya liv på riktigt!
Det kommer bli superdupermegabra! För jag har ju er mina prinsessor <3
______________________________________________________________________________________________

Nååå.. vad tycker ni om min nya design då? (A) Ni kan inte förstå hur mycket jag svor när det blev fel ett typ miljontal gånger...Jag är hon som inte har tålamod för sånt som ska funka.. (=


Jaja ni kanske blev lite trötta på allt detta tjat men jag visste inte vad jag skulle skriva (-8
Vill rekomendera Rihannas låt Disturbia den är så fett bra! Nananananannaaaaa (8)

http://www.youtube.com/watch?v=dtXRg3yM9Kk

Sådär ja ni fick länken så checka in vettja!
Tihihihihi jag är utråååååååååååååååååååkad och väldigt trött och sur och nervös och glad hur dte nu går ihop!
Bloggar när jag kommer hem imorn,


VADÅ VILL HA? :O
Ville bara ni skulle veta, jag vill fylla år varje dag å få saker varja dag tralala (A)

XoXo
Beiis


Kommentarer
Postat av: Fanny

åh, hoppas första dagen gick jättejättebra :D

puss på dej fin<3

2008-08-21 @ 21:20:15
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Beiis

Jo det gjorde den hunny !<3

2008-08-25 @ 21:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0