16 augusti

Ja som ni ser så har jag lämnat in min mobil på lagning efter en duns i golvet och ja min typ "design" försvann.
Men iaf, idag har det varit en allmänt slapp dag med tårta och annat gott.
Fick mappar till skolan av mamma idag med och det känns som om hösten närmar sig med stora steg vet inte om jag ska skratta eller gråta för sommaren kanske är förbi nu eller?
Vad tycker ni?

Inför SvenEriksonGymnasiet

Jag har gått igenom mitt schema nu inför första gymnasieåret och tiderna verkar ganska okey faktiskt, mellan 8 och tre eller fyra typ varje dag men so what? Det är långa raster och få lektioner. Hörde mamma säga att Lars (som jag har träffat innan som ska vara min lärare i geografi och historia vilket jag gick ur nian med mvg och vg i) kommer ha stenkoll på mig så ja.. denna veckan blir det nog läsa på lite extra och ta tag i sakerna så fort det kommer. Kan inte låta någon bli besviken, han har stora förhoppningar på mig och tycker tydligen att jag är en toppentjej. Elelr fjäskade han bara för mamma? Hahaha vad vet jag?
Är iaf superglad och peppad till max, ska antagligen läsa igenom mvg i allt boken mamma köpte till mig förra året för massa pengar. Vill ju nå så högt upp jag kan i de betyg som kommer avgöra min framtid.. tihihi
IIH DET SKA GÅ BRA!

Nå nu tänkte jag bara skriva en liten pepptext till alla er där ute i cybervärlden som börjar skolan nästa vecka, redan har börjat och för er som jobbar eller snart ska börja jobba igen.

Sommaren 08
Sommaren 08 är en sommar som vi aldrig glömmer, en sommar med mycket sol och mycket regn.
Men vad gör det att det regnat? Sommarregn som hagelstorm det är ändå sommaren och det har inte fått förstöra för mig. Jag har njutit och haft en underbar sommar även ifall många tråkiga saker har tygnt ner mig har jag ändå tagit vara på dagarna. Visst jag kanske sovit till tolv varje dag och somnat sent. Men det är ändå två månader jag aldrig glömmer.
Så om ni nu sitter ner framför datorn och läser det här, tänk på vad som gjort din sommar speciell.
Jag vet att världen är så negativt inriktad, liksopm hur ofta läser vi nogot gott och roligt som hänt i tidningarna?
Inte ofta alls, på nyheterna då? Nepp. Men bara för det behöver ni inte vara negativa!
Vi måste se det positiva och försöka förändra världen. För ensam är jag svag. Men tillsammans så bygger vi upp det här samhället, den här världen vi lever i. Och om vi gör det så kan vi förändra den med, bara vi vill!
Vi får ta tag i dagen, fånga den helt enkelt. Carpe Diem. Och göra det bästa av den.
Om ni nu inte ser något positivt med er sommar alls så blundar ni för det, det finns alltid något positivt.
__________________________________________________________________

Så till slut, tack för ni läst och grattis Madonna Louise Veronica Ciccone på 50årsdagen!
Eran reaktion *vadå 50 årsdagen, hon ser inte en dag äldre ut än 34, men hmm... bilderna kan vara retuscherade (I)*

Hoppas GossipGirl kommer tillbaka snart i tv-rutan, vet någon när?


XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: siri

de e synd att sommaren slutar men kul att hösten å vintern börjar;) smart va:)

2008-08-17 @ 15:56:11
Postat av: Fanny

du är så inspererande <3

2008-08-19 @ 00:01:09
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: marika

du skriver grymt bra :) <3

2008-08-20 @ 18:30:26
URL: http://mariikasblogg.blogg.se/
Postat av: Beiis

Siri: Jag tycker inte om vintern :O



Fanny: Aw gumman , jag länkar din blogg nu snart! <3



Marika: Taaack! <33

2008-08-20 @ 19:52:43
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0