15 augusti

Så nu har jag skapat en ny blogg och hälsar alla välkommna haha... blablabla.
I denna bloggen ska ni få ta del av vad som händer i mitt liv och om mig.

FLYTTEN 14E AUGUSTI

Och så igår flyttade jag alla mina prylar från pappa i göteborg till mamma i borås parmanent och det var sjukt roligt att få ihopplockat datorn och cdn å alla kläder.. jag vågar inte säga det men jag gör det nog ändå.
Jag har fyllt upp 150x60 cm garderob och jag har inte plats för mer än två plagg till typ.... =O
Men det ska köpas in mer tro mig.. (=

RIX FM 13E AUGUSTI

Jag börjar i onsdags då jag och fyra andra kompisar skulle gå på rix fm-festivalen i göteborg.
Dagen började vid halv sex för min del för att sedan vid sju lämna lägenheten, jag mötte min kompis Linn på centralen vid 20 minuter i åtta på morgonen .. jaja, nej vi är inte dumma! Vi var framme vid scenen runt åtta och vi fick platser längst fram till höger så vi satte oss ner och halvsov tills jag skulle åka iväg vid nio och möta upp min andra kompis Maria. När vi kom tillbaka blev det kramkalas, Siri och Nathalie hade kommit när jag vart borta. Tihihii! =)
Mja sen gick tiden och vid typ 10 fick vi skitsnygga t-shirts som det stod "Stagedajva eller schlagerdiva?" på, vi hade dom på oss typ hela dagen och som vanligt blev Siri lite mobbad.. Hon fick en röd tröja ist för grön och på hennes stog det "Jag är en fredagsfräckis...".
Jaja vi tog lite roliga bilder jag, Natta och Maria i huvudsponsoren sony ericssons tält mohahaha!
Sen efter lite mat och mycket trams började det regna... Som tur va delade sony ericsson ut lila plastponchos.. inte tur att de var lila men aja.. ní förstår, vi slapp bli jätteblöta iaf =)
Vid halv sju började det hela och under regn sjöng de första artisterna men sen började det klarna upp puuuh! =)
Jag tycker Kate Ryans kommentar var bäst ändå .. "Jag älskar köttbulle" haha!
Mjoo dagen var helt lyckad och så sov Linn hos mig. Tralalalala *skrattattack och kuddkrig?*

Ni hör av mig inom kort ska vi nog se.

Tack Siri för du hjälpt mig med färgerna. Love yooou-u <3

XoXo [=Puss och kram]
Beiis

Kommentarer
Postat av: Linn

man var tvungen att flörta med dom sony ericsson gubbarna XD.

kuddkrig :D det var roligt !

Puss!

2008-08-15 @ 15:04:16
Postat av: siri

oj har jag råkat göra de svart där så man inte ser vem som skrivit lr?xp de va kul på rix:D

2008-08-15 @ 16:05:24
Postat av: Beiis

Linn: Haha nejdå, tjejen tog typ kort på oss(A)

Mja det vare verkligen , det får vi göra igen haha xD

Siri: a det har du men det är cool en stund, rix ägde med er (:

2008-08-15 @ 20:48:22
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0