15 augusti

Hejsan hoppsan, nu blir det en snabbis här.
Jag har gått och blivit förkyld, hoppas jag hinner bli frisk innan jag börjar gymnasietvilket jag längtar sönder mig till. nya kompisar, ny skolan, nya lärare, ny stad osv. 

Det är en anledning varför denna bloggen startades om för att jag ska försöka hinna med att blogga så jag hinner nå alla som är intresserade om jag har fullt upp i skolan eller så. Hoppas de första veckorna blir lugna iaf. =)
Jag har fått mitt schema idag och det blir långa dagar men softa dagar ändå.. det där vet jag att jag kommer ändra på så fort jag börjar skolan menmen, är faktiskt väldigt nervös. 
Jag vill gärna få nya polare och så men de ska ju tycka om mig med... Det löser sig, alla är nervösa inför första dagen och alla första intryck man måste göra bra. Jag tänker på hur ska jag sminka mig, fixa håret, kläder? För om man ska välja kompisar i en klass är det nog många som tittar efter den "snälla" looken och då kommer den dumma frågan upp i mitt huvud. Hur ser man snäll ut? Hur ska man se ut?

Inte för billiga eller dyra kläder.. vill ju inte verka snobbig. Vill visa vem jag är eftersom detta blir en av de största chanserna jag kommer få i mitt liv. Dessa kompisarna kommer jag kanske hålla kvar vid tills jag blir vuxen, vad vet jag?
Det virvlar runt miljoner oroliga frågor i mitt huvud och jag har bara ett svar. Det kommer lösa sig!
Förmodligen är nästan alla ni som läser det här ett år yngre än mig och kommer förmodligen drabbas av det här om ungefär ett år. Då ska ni veta att jag finns här för er, fast det gör jag alltid =)

15E AUGUSTI

Idag har jag hällt i mig proviva jordgubb trots att det inte smakar något vidare (har några ynka få smaklökar kvar som jobbar) enbart för att jag ska bli frisk till på torsdag klockan 08:15. För att bli av med denna irriterande förkylningen jag bär runt på.. Hoppas det hjälper! =)
Krya krya på mig själv (-8
Men iaf så har jag nu ätit glass, maränger, banan, grädde och CHOKLADSÅS! hahahaha muuums (=
Sjuuuuuuuuuuukt gott!

Jag vill även tippsa om denna låten som går i lurana på repeat;
http://www.youtube.com/watch?v=I50jtSZWYnM&feature=related

Det är "What you're made of" med Lucie Silvas om ni ville veta.
 
PS. Det blev visst en lång snabbis... haha hur det nu går!

XoXo
Beiis

Kommentarer
Postat av: Linn

Det kommer säkert gå jätte bra på gymnasiet :).

Puss <3

2008-08-15 @ 21:49:49
Postat av: Beiis

Linn: Det får jag hoppas hihi, jag älskar dig! <3

2008-08-15 @ 21:50:25
URL: http://alltombeiis.blogg.se/
Postat av: siri

jag håller me linn;D <33

2008-08-16 @ 10:23:41
Postat av: Beiis

Asså det gör du :) Jag tycker du ska börja blogga tihihi !

2008-08-16 @ 11:41:17
URL: http://alltombeiis.blogg.se/
Postat av: Fanny

du kommer ändå vara den bästa på det gymnasiet ;D

2008-08-18 @ 23:57:16
URL: http://runtoyou.blogg.se/
Postat av: Beiis

haha tack Fanny ! <3

2008-08-21 @ 18:57:21
URL: http://alltombeiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0